12 Şubat 2010 Cuma

SON

Merhaba,bunca zamandan beri takip edenlere etmeyenlere teşekkür ederim.Sınavların nefesini ensemde hissettiğimden dolayı yazılarıma uzun bir ara vermek zorundayım.Aile ya da dershane zorlaması değil bu.Tamamen kişisel.

Nice özgün çalışmaları sizlerle buluşturmak için çabalıyordum.Hepsi yaklaşık beş ay beklemek zorunda kalacak.Olur da birşeyler sunarsam bana e postalarınızı iletmeniz dahilinde sizlere ulaşırım.

Kusura bakmayın duygulu bir veda konuşması olmadı.


GİDİYORUM SINAV İÇİN,DÖNECEĞİM SİZİN İÇİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder