26 Kasım 2009 Perşembe

İŞTE O VAKİT GELDİ

Günlerdir,haftalardır beklediğimiz an geldi çattı.Yiğit ile haftalardır hayalini kurduğumuz o EURO 2008 turnuvasının günü geldi.O da yarın.Ben Hollanda'yı seçeceğim.O ise Yunanistan'ı.Söylediğine göre Yunanistan'ı başarıya ulaştırmadan bırakmayacakmış.Turnuva iskenderine olacak.

Yiğit bugün basına kapalı son antremanını yaptıktan sonra maç saatini bekleyecekmiş.Aldığım duyumlara göre Yiğit gayet sıkı çalışmış.Kadroda revizyona çıkmış.Bu sefer gayet iddaalı gözüküyor.

Turnuva yarın TSİ ile 14:30 da başlayacak.Maçın programına göre önceki haftalarda vefat eden Alman Milli Takımı'nın kalecisi Robert Enke adına bir dakikalık saygı duruşu yapacağız.Daha sonrasında kısa bir törenin ardında maçlara geçeceğiz.Bugün kuralar çekildi.İlk ben ev sahibiyim.Bu Yiğit için bir artı.

Daha önceki yazımda Ecem Çelik'in tribündeki yerini alacağından söz etmiştim.Kendisi yakalandığı grip dolayısıyla aramıza katılamayacak.Buradan ona sesleniyorum:Ah benim güzel kızım!Öyle şapkanı başına geçirmeden çıkarsan,rüzgara karşı yürürsen olacağın odur!Tak şapkanı işte.Bu sana ders olsun!Diğer fırçam çevredeki insanlara.Lütfen öksürürken ağzınızı kapayın.Belki de bu tüyü bitmemiş kızcağızı sizler hasta ettiniz.Lütfen daha özen gösterelim.


Turnuvada Yiğit'e başarılar diliyorum.Hepinize iyi bayramlar!Yakın zamanda yeni bir yazımla görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder